Rusza kampania BLACK ENERGY z Tysonem w roli głównej

150x110

Głośna kampania reklamowa firmy Foodcare, w której twarzą znanego napoju energetycznego BLACK ENERGY został światowej renomy bokser i celebryta Mike Tyson - rusza dziś ze zdwojoną siłą! 1 czerwca swoją oficjalną premierę ma telewizyjny spot reklamowy oraz nowa strona marki pod adresem blackpower.pl


Blackpower.pl - nowa strona internetowa marki, która debiutuje 1 czerwca utrzymana jest w konwencji złotej ery Hollywood i klimacie Premium VIP. Gwiazdą jest Mike Tyson, a marka Black Energy reżyserem i producentem filmowym. Mike Tyson wystukujący rytmy na pianinie przypomina motyw z filmu „Casablanka”, a jego biały garnitur przywodzi na myśl Humprey Bogarta, tylko że tu magnesem przyciągającym kobiety jest energia jaką daje napój Black. Działania w Internecie obejmą również serwisy VoD, portale modowe oraz media społecznościowe. Dla fanów skupionych wokół profilu marki BLACK na Facebooku przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe, aktywizujące społeczność BLACK Energy Drink.

 

Tomasz Orzechowski, CEO GRUPY 365 NET, która odpowiada za kampanię marki w Internecie - mówi : „Centralnym punktem nowej strony marki BLACK oraz nowej kampanii jest spot reklamowy dostępny w dwóch odsłonach. Pierwszy film wszyscy zobaczą już dziś, drugi będzie miał  swoją premierę 7 czerwca - warto na nią zaczekać.  Nowa strona www marki BLACK Wma charakter multimedialny i zachęca odbiorcę do interakcji. W ramach Black Energy Drink VIP Club, który otworzy się dla fanów w przyszłym tygodniu.  Po zalogowaniu, użytkownik otrzyma dostęp do ciekawych bonusów - będzie to opcja dostępna tylko dla wybranych, wiernych fanów marki w serwisie Facebook.”
 

30-sekundowe spoty o intrygujących tytuach „BLACK&WHITE ROOM” i „BLACK SERVICE VENDING MACHINE” emitowane będą na szeroką skalę – od TVP po TVN oraz idealnie stargetowane kanały muzyczne, filmowe i sportowe, te ostatnie ze względu na mega-oglądalność w dobie Euro (MTV, Viva, Canal+, Comedy Central, Comedy Central Family, AXN, Canal+ Gol, Eska TV, Kino Polska, Fox Life, Extreme Sports, Orange Sport, AXN Sci-Fi, Canal+Sport, BBC Lifestyle, Universal Channel, Fox, Nat Geo Wild, 4FunTV, Rebel.tv, TV.Disco). Całość uzupełnia sponsorski spot 8’’ – również z udziałem Tysona.

Uzupełnieniem kampanii TV jest outdoor – w niebagatelnej formie: prawie 1000 ogólnopolskich billboardów oraz wielkoformatowe siatki w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu. Wszystkie nośniki sygnowane podpisem Tysona.

Rozmach kampanii Foodcare nie ma sobie równych na rodzimym rynku. Tak trafne dopasowanie twarzy Mike’a Tysona do sygnowanego przez niego produktu bez wątpienia pozwoli też marce BLACK zainteresować zagranicznych konsumentów. Zgrana para BLACK ENERGY & MIKE TYSON to wcielenie w życie hasła „THAT"S HOW BLACK WORKS”, będącego hasłem przewodnim nowej serii drinków BLACK ENERGY DRINK MIKE TYSON COLLECTION! 
 


365 PR należąca do GRUPA365NET.pl - to dynamicznie rozwijajaca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku social media rozwija autorskie aplikacje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku. 

http://www.facebook.com/365pr

http://www.365pr.pl